Eiendomsdirektør Arve Pedersen i loungen utenfor møterommene i «ØRBN», et trivelig sted å senke skuldrene og ta en møtepause. (Foto: Christine Karijord/Hundholmen Byutvikling)

Målet har vært å skape et helhetlig konsept for leietakerne.

– Her skjer ting fort. Vi startet i november, og i april var alt klart. Vi har laget en sammenhengende førsteetasje med resepsjon, personalrestauranten «Nedre» og møteromssenteret «ØRBN».

Det har handlet om å samle og tilby de tjenestene som leietakere har ønsket over lang tid.

– Alt er samlet heldigitalt i en egen smart app som våre leietakere kan laste ned. Der kan folk betale lunsjen, booke møterom, låne el-sykler og finne alle tilgjengelige tjenester, forteller Pedersen.

ØRBN er også tilgjengelig for andre enn leietakere, og det er laget en enkel hjemmeside med oversikt over hva som tilbys.

– Vi har laget en egen bookingside for «ØRBN» møteromssenter for allmennheten, der man enkelt finner fram til hva vi leier ut og tilbyr, sier Pedersen.

 

Les også: Nå klargjøres ny personalrestaurant

 

Fullpakkeløsning

ØRBN er en fullpakkeløsning hvor man enkelt kan booke ett av tre møterom etter behov. Leietakere kan bruke appen, mens alle andre kan gå inn på møtesenterets nettside.

– Nettsiden finner man på www.orbn.no. Der kan man bestille både møterom og servering, forteller Pedersen.

Senteret består av «Midnattsol»på kaia samt styrerommet «Attmed» og «Metro» i selve møteromssenteret, hvor det også er en tilhørende lounge man kan benytte i pauser.

– Metro er et har et svært eikebord og plass til alt fra 15 – 20 personer. Alle møterommene har skjermer for videokonferanse, god lyd – ja alt som kreves for et vellykket møte, forteller eiendomsdirektøren.

 

Site manager Lena Brunes i 4Service er den som skal koordinere alt som skjer i møteromssenteret «ØRBN», personalrestauranten «Nedre» og Servicepunktet i Jakhelln Brygge. (Foto: Christine Karijord/Hundholmen Byutvikling)

 

Servicepunkt for alle eiendommer

Når man kommer inn hovedinngangen i Jakhelln Brygge blir leietakere og gjester møtt av resepsjonen, som kalles Servicepunktet.

– Servicepunktet er knutepunktet og en slags «informasjonshub» for alle våre bygg og eiendommer. Dit kan man komme for å få hjelp til hva det måtte være. Nå har vi knyttet det opp mot personalrestauranten «Nedre» i Jakhelln Brygge og møteromssenteret «ØRBN» for å få en større helhet, forklarer Pedersen.

Han mener løsningen er fremtidsrettet, at det vil redusere tidsbruk og profesjonalisere tilbudet til leietakere.

– Vi har satset stort på dette og laget noe som ikke finnes i Bodø i dag, et helhetlig digitalisert konsept med alt man behøver som en moderne utleier og leietaker, sier Pedersen.

 

Les også: Nå samles alle tjenester i appen «Izy»

Personalrestaurant og møtemat

For de som booker møterom i møteromssenteret «ØRBN», kan det bestilles møtemat i personalrestauranten «Nedre».

– Vi har utviklet en egen meny for møtemat som inneholder et godt utvalg av påsmurt brødmat, gode bakervarer og ulik drikke. I tillegg fullverdige måltider som kan spises inne på møterommene. På den måten blir personalrestauranten linket opp mot møteromssenteret, forteller Pedersen.

Han gleder seg til konseptet blir en naturlig del av Hundholmen Byutviklings tjenester.

– Alt som er nytt behøver litt tid for å gå seg til. Ingen må nøle med å spørre dersom det er noe de lurer på. Vi er dedikerte og her for å tilrettelegge og ivareta behovene til alle ansatte hos våre leietakere, på den beste måten vi kan, sier Pedersen.