I appen «izy» får leietakere tilgang på tjenester og funksjoner som vil forenkle og effektivisere arbeidshverdagen. – Her er alt man behøver i en app, forteller site manager Lena Brunes i 4Service og eiendomsdirektør Arve Pedersen i Hundholmen Byutvikling. (Foto: Christine Karijord/Hundholmen Byutvikling)

– I appen finnes alt du behøver for å effektivisere og forenkle arbeidshverdagen. Via den kan de med lunsjavtale enkelt betale for lunsjen i husrestauranten «Nedre», og se menyen for hele uken, forteller site manager Lena Brunes i 4Service.

«Izy» er lett for brukerne, fullt integrert med Visma regnskap og er ment for å gi bedre oversikt over tjenester som for eksempel booking av møterom. Der lagres også en oversikt over alle kjøp og bestillinger.

– I appen kan folk bestille lunsj og møterom, skjorterens og booke lån av el-sykler eller el-sparkesykler. Vi har nå tatt i bruk smart teknologi for å gjøre hverdagen enklere for våre leietakere, sier eiendomsdirektør Arve Pedersen hos Hundholmen Byutvikling.

 

Les også: «Nedre» er nå åpen for lunsj

 

Får link på epost

Alle brukere i Jakhelln Brygge, Jakhellngården og BIG med lunsjavtale, vil få en mail med en link til å laste ned «Izy» på telefonen.

– Har du med deg en gjest til lunsj, kan du be om kvittering som sendes direkte til eposten. Dette kan brukes som fakturagrunnlag. Det er ingen restriksjoner på hvilke gjester du kan ha med deg til lunsj, så lenge du har en lunsjavtale, sier Brunes.

Hun anbefaler folk å gjøre seg kjent med innholdet i «Izy».

– Der vil også være en full oversikt over lokale tjenester og tilbud. Appen åpner for å invitere lokale aktører innen mat, velvære, underholdning og kultur inn i plattformen. Dermed får leietakere et bredere tilbud og samtidig inkluderes lokalmiljøet, forteller Brunes.

 

Informasjon i appen

 I appen får også brukere enkel oversikt over bygget gjennom innendørs navigering. Eksempelvis kan man trykke på «bygg», og deretter «få veibeskrivelse». Da kan man enkelt navigeres til steder som for eksempel ØRBN møteromssenter.

– Der er også muligheter for å endre språk, enten norsk eller engelsk. Og skulle det være saker relatert til bygget, som at noe har gått i stykker kan dette meldes i fra om i «Izy». Da sørger vi for at rett person får beskjed, slik at det følges opp raskt. Vi kan også legge ut varslinger i appen, forteller Pedersen.

Han håper Hundholmens Byutviklings leietakere blir kjent med den nye appen, og at de etterhvert setter pris på den.

– Det tar bestandig litt tid å bli kjent med ny teknologi, men jeg tror «Izy» blir en ressurs og som vil tilføre bygget noe nytt og moderne. Arbeidsdagen blir en bedre og enklere reise for våre leietakere, sier Pedersen.

 

SE 4SERVICE DEMO AV «IZY»: