Jump to content

For leietakere

Hva kan vi hjelpe deg med?

Hundholmen Byutvikling utfører også vaktmester-/håndverkstjenester! Skulle dere ha behov for mindre vedlikehold og forefallende arbeid ta kontakt med vår driftsavdeling for spørsmål eller tilbud på jobb.

Ta gjerne kontakt med oss på vårt Servicetorg. For å opprette en bruker fyll inn dette skjemaet, og så vil IT-ansvarlig hos oss motta forespørsel om tilgang.

Ved utrykning av personell fra Hundholmen Byutvikling utenfor normal arbeidstid (hverdager 08.00 – 16.00) vil det tilkomme et utrykningsgebyr på 3000,- eks mva i tillegg til eventuelt forbruk av timer.

Bestilling av arbeider i egne lokaler dekkes av leietaker.

Site Manager: Ring +47 482 50 577 eller send e-post

Driftsavdelingen: Ring +47 930 41 060 eller send e-post

CNK 3434

Praktisk

Praktisk informasjon for leietaker, om bygget og arbeidsplassen.

Melde feil eller mangler

Er du leietaker i en av våre eiendommer og har behov for å melde feil eller mangler?
Du kan melde disse inn på vårt Servicetorg.
For å opprette en bruker fyll inn dette skjemaet, og så vil IT-ansvarlig hos oss motta forespørsel om tilgang.

For hastesaker kontakt driftsavdelingen på 930 41 060.

WIFI

Ved Jakhelln Brygge og Jakhellngården kan du jobbe fra alle våre sosiale møteplasser i bygget. Det er etablert trådløse datanett i resepsjonsområdet, alle møterom, lunsj kafe og lounge utenfor heis. Tilgangskoder fås i servicepunktet.

Renholdstjenester

Vi samarbeider tett med 4service - Eir Renhold på våre eiendommer.

Eir Renhold tar seg av renholdet på eiendommene våre, og det er et samarbeid dere som leietakere skal få være en del av.

Eir Renhold leverer høy kvalitet gjennom velprøvde renholdstjenester, kombinert med kvalifiserte medarbeidere. Korrekt utført renhold bidrar til godt innemiljø, økt trivsel, redusert sykefravær og forlengelse av levetiden til bygningsmaterialer, innredning og inventar.

Dersom du ønsker å høre mer om Eir og få et skreddersydd tilbud, ta kontakt med Monica Dahl på epost monica.dahl@4service.no eller telefon 415 50 801.

Er du leietaker i en av våre eiendommer og har levert renhold via oss som utleier kan du melde avvik til vårt servicepunkt.

Flyttehjelp

Vi har et samarbeid med Flytt & Vask som kan hjelpe dere med flytteoppdrag.
Våre leietakere får 10 % rabatt på standard timepris for bedriftskunder. De gir også fast pris på komplette flytteoppdrag om man ønsker dette.
Kontaktes på telefon 46 11 67 67 eller e-post
Se hjemmeside.

Service

Informasjon om servicepunkt, tjenester og tilbud for leietakere.

Servicepunktet på Jakhelln Brygge

Servicepunktet er betjent alle hverdager, og har som hovedoppgave å ta imot alle leietakere og deres besøkende i Jakhelln Brygge. Servicepunktet utsteder adgangskort og nøkler for leietaker, registrerer inn besøkende, administrerer parkeringstillatelser og gir generell informasjon.

Servicepunktet ønsker å gi deg den Gode følelsen, yte god service og være behjelpelig med det meste. Du må gjerne komme innom og lese dagens aviser og kose deg med en kopp kaffe eller te i samme slengen. Det er også mulig å ha små uformelle møter i foajeen og det er etablert tilgang til gratis WiFi.

Har du behov for en skopuss, så har vi skopussemaskiner i servicepunktet på Jakhelln Brygge, samt i hovedinngangen til Jakhellngården. Skulle det regne en dag finner du også egne paraplyer til utlån. Det er bare å ta kontakt, så hjelper vi så godt vi kan.

Jobbfrukt

Hundholmen Byutvikling har inngått samarbeid med Bopro om Jobbfrukt. Jobbfrukt er resultatet av et fruktbart samarbeid mellom BAMA og en landsdekkende gruppe på 80 bedrifter som tilrettelegger arbeid for personer med nedsatt arbeidsevne.

Ved å abonnere på Jobbfrukt tar din virksomhet et viktig samfunnsansvar, og støtter verdifulle arbeidsplasser.

Garderober

Vi har moderne dame- og herregarderober med dusj- og skiftefasiliteter. Garderobene har inngang fra bakgården mellom Jakhelln Brygge og Jakhellngården og er tilgjengelig for leietakere i begge byggene. Ved inngangen til garderobene finner du også servicestasjon for sykkel hvor du kan vaske/spyle av sykkelen din.

City Bike utlån

Våre leietakere kan kostnadsfritt låne EL-sykler. Disse befinner seg i servicepunktet ved Jakhelln Brygge og du kan booke den i byggets egen Izy app, ved å trykke Leie lokaler og så velge kategori EL-sykkel. Er du ikke leietaker ved Jakhelln Brygge eller Jakhellngården, ta kontakt med Site Manager for utlån. Sikkerhetsutstyr som hjelm og refleksvest finnes også i resepsjonen.

Sikkerhet

Pålagt dokumentasjon og andre opplysninger som kreves for å sikre trygge driftsforhold.

Besøksregistrering

Vi har system for registrering av besøkende ved Jakhelln Brygge. Dette gjøres nede i servicepunktet ved egen terminal eller den enkeltes leietaker ved administrator kan utføre dette. Ved behov for hjelp eller ved større besøk, ta gjerne kontakt med Sitemanager.

Brannvern

Den enkelte leietaker plikter å følge opp sitt brannvernarbeid på en god og tilfredsstillende måte i.h.h.t branndokumentasjon.

Leietaker skal utpeke egen brannvernansvarlig. Vedkommende må så registrere seg på vårt servicetorg hvor brannbok til våre bygg ligger tilgjengelig digitalt. Det er viktig at alle brannvernansvarlige går inn på siden i brannboka for Leietakers Brannvernansvarlig og trykker signer.

Brannvernleder på alle våre bygg er teknisk sjef André Myrvoll Karlsen. Har du spørsmål rundt brannvern, brannsikkerhet eller trenger hjelp er det André som hjelper dere videre.

Det skal også finnes egne oppslagspunkt i lokalet for branninstruks og orienteringsplaner. Disse finnes vanligvis ved den enkelte nødutgang.

Vi har avtale med Firesafe som årlig tar kontroll av alle brannslanger og slukkeapparater, samt arrangerer årlig evakuering øvelse på det enkelte bygg.

Nøkler og adgangskort

Nøkler, adgangskort og adgangsrettigheter bestilles ved å sende e-post til drift@hundholmenbyutvikling.no. Bestillingen må være skriftlig og sendes av gyldig bestiller. Nye adgangskort leveres en gang i uken (mandager) og bestillinger må være gjort før torsdag kl 12. Utlevering av nøkler og adgangskort skjer i resepsjonen og gyldig legitimasjon må medtas, eller vi kan komme innom med de. Tapte kort belastes leietaker kr 200,- ekskl.mva. innenfor vanlig normal ordning.

Ved bestilling av nye kort eller endring av eksisterende, skal bestillingen inneholde:

  • Navn
  • Telefonnummer
  • Pinkode
  • Hvilke adganger kortet skal ha og i hvilket tidsrom

Spesialtilpasninger ut over standard oppsett belastes leietaker.